czwartek, 10 marca 2016

Sposób na kaszę

"No ile można dziubać tą kaszę? Co ja kura jestem czy co.."
No można, można...

Wystarczy znaleźć swoją ulubioną i próbować ją podawać z różnymi dodatkami. Ja gotowałam już kaszę ze strączkami (soczewicą), z sosami z boczniaków czy smażyłam z bakłażanem i cebulką. Wszystkie te opcje były bardzo smaczne i w smaku różne od siebie. Całkiem nową propozycją jest marokański kuskus z warzywami (marchew, kabaczek i brokuł). Doprawiony curry, odrobiną cynamonu, czosnku i świeżej mięty. Taki rodzaj sałatki, która może być podawana na ciepło, jak i na zimno. Jest ona niezwykle interesująca smakowo. Kompletnie różna od tego, co jemy w tradycyjnej polskiej kuchni. Przepis jest na pewno warty wypróbowania, bo jak wiadomo kasza może się nam znudzić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz